Morgon för min del!

Jag vaknade för sådär 40 min sedan, är sjuk vilket jag gissade igår. Har lite feber, vilket är ganska mycket för mig, och super ont i halsen. Dumt.
Det är tur att jag har serieboxarna vi köpte i Kina (som jag inte ens börjat titta på) för jag orkar verkligen inte göra något.
Horse Show igår var i alla fall trevligt, men jag mådde inte så bra så orkade inte släpa runt mig själv på mässan för länge men Jennifer köpte en del :) Jag köpte ett par sporrar, en t-shirt och två seriealbum. Kände mig ganska duktig för det fanns ju en hel del man skulle kunna köpa ;)
Själva showen var rolig, kände ju igen alla hästar som var med i Stjärnornas hoppning (Jag tävlar ju för Stora Wäsby och hästarna kommer därifrån). Och alla ryttar var jätte duktiga, fyrspannen var cool osv.



Kommentarer
Sofia

sv: Tack detsamma:)

2010-11-29 @ 14:24:05
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Svar: Tack så mycket :) Jodå allt är fint här, sj?

2010-11-29 @ 15:24:56
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/
Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. JAG VET! :(

Hatar att det är så dyrt, jag vill så gärna ha en GPA speed air hjälm men den kostar några tusen -.-

Vet du något ställe där man kan köpa den till ett hyffsat pris? :)

2010-11-29 @ 20:52:29
URL: http://lizzylover.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0