Home sweet home

Godmorgon! Jag har varit vaken sedan fem, gick och la mig sju igår kväll så jag var inte trött längre helt enkelt.

Flygresan gick bra men flyget från Shanghai var försenat en timme så vi missade planet till Arlanda, fick ta ett annat en timme senare och där hade trappan frusit fast så det tog ett tag att få bort den ;P

Vi har haft det superbra i Shanghai och det kändes lite sorligt att åka hem. Med mig hem har jag en massa kläder, smycken skor och väskor. Jag har blivit en riktigt hård förhandlare så fick allting väldigt billigt, man ska pruta ungefär 75% har jag iaf lärt mig och det har jag lyckats bra med :) Konstigt med snö nu!
Det bästa med att vara hemma igen är att det är vanliga toaletter, berättar mer om det sen ;)

En sammanfattning av resan kommer sen, plus massa bilder. Idag ska jag rida London för första gången på två veckor, älsklingen min <3 Vet inte om det blir ut eller i ridhuset, beror på om pappa kan hjälpa mig att brodda innan annars fixar vi det efter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0