HEJ!

Jätteledsen att bloggningen uteblev igår! Jag jobbade hela dagen och var upptagen och sen så blev det bara inte av.
.
Idag skulle jag egentligen ha ridit ut med Klara och Kyra, men jag mådde inte så bra på förmiddagen så det blev inte så :( Idag blev det bara skritt ut och lugnt. Saken är den att jag har inte så mycket att skriva om idag, så jag skriver om gårdagen istället!
.
Igår så jobbade jag, började klockan 6 i stallet med att fodra hö till alla hästarna (på Stora Wäsby) och sedan byta täcken på alla hästarna. Efter detta får man äta frukost, haha. Sen är det vanligt jobb under dagen. Jag red ut Lenas häst Rut under dagen. Jag älskar den hästen, haha. Hon är så fin. Det som är så kul med henne är verkligen det att hon är alltid rolig att rida! Vad man än gör så är det kul verkligen. Fina Rutis.
Här är Rut och Maria Bredberg :)
.
Efter detta så red jag ut med min vän Cattis! Cattis och jag har jobbat ihop, ridit ihop, vännat ihop (haha) länge, flera år, men vi har inte ridit tillsammans på länge så det var superkul! Jag red Hobbe och Cattis fick rida Hatten!
Jag och Hatten i hagen, haha.
.
Vi red en ordentlig tur i skritt och trav, det var mysigt! :D Vi red också ner till vattnet vid oxundasjön så fick Hobbe hälsa på vattnet. Lääääskigt :> Söt häst!
Sen hände det en ganska hemsk sak igår, jag ska berätta om den också om ett tag. Och om London igår!


Kommentarer
Brusella

Var med och tävla om ett PFIFF schabrak på min blogg ! :D http://brusella.blogg.se/2010/november/vintertavling.html#comment

2010-11-08 @ 18:35:34
URL: http://brusella.blogg.se/
Jennifer

har du egen häst ?:)

2010-11-08 @ 18:44:05
URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0