Vecka 13


Imorgon kanske jag ev. skrittar ut och klättrar lite, det beror på om det finns tid.
På torsdag kommer tjejen som provred i lördags och rider igen, jag visar henne hur allt fungerar osv och sedan kommer hon antagligen börja rida honom på torsdagar, vilket är skönt eftersom jag slutar sent just den dagen :)

Jag försöker även lägga upp ett långsiktigt ridschema som kommer gälla varje vecka, hoppas att det kommer fungera, för den här veckan är det lite special eftersom lillbrorsan fyller år i helgen :P Kom på att jag ska ha både Orcus och Sanny något i helgen också men får väl se :P Sanny ska jag ha på fredag och söndag, om jag ska rida så rider jag nog lite lugn dressyr på henne på fredag iaf :) Älskar att rida andras hästar :D
Sedan på fredag är jag ju ledig ;D och sedan är det lov, yey! I början av lovet planerar jag lite smått hårdträning av konditionen och sedan lite lugnare mot slutet av veckan eftersom det blir tävling på lördagen :)

Besök gärna Thereses blogg som jag nu har designat, tjoho :)
Och glöm inte bort frågestunden! :D

//Tove


Kommentarer
Sofia

Din ponny är superfin :D Snygg blogg också! (:

2010-03-29 @ 16:37:10
URL: http://alltidnordin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0