Tisdag

Hejhej!
Idag har Sofia London så jag har lite slappdag för mig själv här hemma :) Köpte Hästmagazinet  när vi var på Coop också så har lite mer hästigt att läsa :D
Startlistorna till söndagen har kommit, jag ska starta 80 och 90 och i 90 klassen är det kombination, min första tävling med kombination :o men det bör ju inte vara några problem, nästan enklare än att rida på hinder med långt avstånd mellan då London börjar tänka lite för mycket, inte jag heller för den delen. Men tävlingen börjar kl 10 så behöver inte vara där så tidigt, sedan stannar jag kvar efter och fotar och hejar på Jojjo som hoppar X-file i 1m och 110cm.
Nu ska jag hjälpa mamma med maten, det ska bli mumsig Taco-paj :D
Kommer bli en hel del uppdatering här på bloggen nu under kvällen, har lite planer förstår ni ;) Måste komma ihåg att svara på kommentarerna också!

Ha det bra!
Kram,
Tove

X-file var mer intresserad av Hejman som var på andra sidan dörren än London som stod bredvid!


Kommentarer
jenny

sv: ok söt va han :) nää halvblodet är min foderhäst sen 5 år tillbaka och fullblodet är min medryttar/delfoder häst

2010-03-09 @ 18:45:52
URL: http://jbostrom.blogg.se/
frida dahlberg

sv: joo och eftersom alla har påsklov samtidigt så har vi typ bara tre veckor mellan loven :D

2010-03-09 @ 18:55:24
URL: http://seriouslyfrida.blogg.se/
Amanda

Sv; Tack! Vad gullig bild :)

2010-03-10 @ 15:08:53
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0