Sjuk

Jag verkar ha väldigt dåligt imunförsvar just nu :/ Blir ju sjuk hela tiden, först jätte förkyld, sedan migrän, sedan magen och nu ont i halsen och feber. Annars blir jag sällan sjuk, nu är jag det hela tiden :/
Hur som helst är jag tyvärr hemma från skolan idag, vill inte vara det men känner mig så väldigt hängig och enigt vår störda temp så har jag feber också. Imorgon MÅSTE jag vara frisk!
Men ni läsare får fortsätta att rösta på vilken färg den nya designen ska ha så att jag kan börja med den ordentligt, det är ju trots allt ni som läser bloggen så tycker att ni ska få hjälpa till att bestämma :)
Så rösta :D


Kommentarer
Freddi

Nummer 3 :)



SV; tack så jättemycket, detsamma! Din blogg var verkligen supersnygg! :D

2010-03-22 @ 18:28:34
URL: http://fkallstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0