Onsdag

Kom nyss hem, har nämligen vart på besök hos frisören. Evigheter sedan jag klippte mig och nu är håret lite kortare, känns konstigt eftersom jag vart riktigt långhårig ett tag.
Idag ska jag som sagt hoppa Elton. Ska bli grymt kul, länge sedan jag red en så pigg häst men det borde ju gå bra :) Håller tummarna för att Londons ben är bättre idag också men tror det, ska nog ta en promenad med honom och om han går rent så blir det lite lättare ridning imorgon :)
Ska fixa lunch till mig själv och lillebrorsan nu och sedan titta på de miljontals tv-program som hade premiär igår eftersom vi spelade in alla utom ett, haha x)
Och dagens fråga till er läsare:
Hur ofta rider ni för tränare? Dressyr/hoppning?
Kommentera :D


Kommentarer
Emelie Nordström tränings- tävlings blogg mm

sv; Tack så mycket:) och desamma!

2010-03-03 @ 12:24:22
URL: http://emeelien.blogg.se/
Rebecca

Förut red jag hemskt mkt för tränare iaf vad jag tyckte för då red jag först på tisdagar,onsdagar,torsdagar och lördagar men nu går jag på måndagar och torsdagar fast ska börja på tisagar igen i april :D. Fast måndagar är med ridskolan och torsdagar är en specialgrupp på torsdagar (:. Hur mkt rider du för tränare ?^^



sv; Tyckte det var riktigt snyggt :)

2010-03-03 @ 14:57:50
URL: http://sryttarna.blogg.se/rebeccah
Martina

På Elton så är det hoppning varje onsdag och dressyr varje söndag, ibland extra dressyr för Eva på måndagar :)



Annars så rider jag i skolan och på ridskolan där jag jobbar så rider jag med på måndagar, tisdagar och lördagar (ibland), i skolan är det onsdag torsdag.

Dessa varierar hopp och dressyr :)



Typ så, haha

2010-03-03 @ 15:44:34
Jenny

Brukar normalt rida för dressyrtränare varannan vecka men just nu har jag vinteruppehåll.

2010-03-03 @ 16:07:59
URL: http://lilatiger.blogg.se/
isabelle

Jag tränar dressyr varannan vecka och hoppning varannan vecka :) vem tränar du för? :)

2010-03-03 @ 22:25:33
URL: http://carstensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0