Hemma med Sarah.

Bion var skit bra tycker jag :) Vi såg iaf Percy Jackson och kampen om åskviggen. Vilket passade perfekt eftersom vi just nu håller på med greklands mytologi i skolan! Tjoho :D Men den var i alla fall jätte bra. Trots att Isak sagt att han kunde gjort den mycket bättre. Suck on that ;)
Mina föräldrar samt Sarah trodde att någon hade spetsat min fanta då jag i bilen fick tusen skrattattacker av ingen anledning. Och så kunde jag inte gå ut till bilen heller x) Men hur lätt är det att gå på super hal is med högklackade stövlar? :O
Men nu sitter i alla fall Sarah och jag här och hon terroriserar mig, dvs. fotar mig en massa. Nu är hon uppe i 200 fula bilder på moi.


Ibland måste man ju bjuda på sig själv, jag blir alltid sämst på bild >.O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0