Fredag

Idag är det fredag och sista dagen på sportlovet. Trist. Skulle behöva en veckas ledighet till. Men tre veckor i skolan får jag överleva för sedan är det påsklov.
Idag är det riktigt fint väder, solen skiner och himlen är klarblå så jag tänkte försöka dra med mig kameran och få något tillfälle att fota.
Ser ut som om det blir uteritt tillsammans med Amanda idag, skönt med sällskap :)
Det känns som om jag börjar ha lite bildbrist så jag ska verkligen försöka fota idag :P
Dagens fråga till er läsare:
Tävlar ni någonting och isåfall hur ofta? Dressyr/hoppning, något annat? :)

Kram,
Tove


Kommentarer
Carro

Jag tävlar ibland, mest klubbtävlingar då :) Och då är det hoppning, vågar inte dressyr eftersom jag suger på det.. :)

2010-03-05 @ 14:00:11
Ellinore

Jag tävlar dressyr & hoppning, på klubb och region nivå. :)

2010-03-06 @ 19:10:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0