Dagens

Hejhej!
Idag blev det ett kort pass nere på slingan, alla gångarter :)
Kändes lite halvdan i början, ville inte riktigt lyssna på vänstertygeln men gick sedan bra.
Har inte så mycket att skriva om alls, känns lite tråkigt då jag på sätt och vis har ganska ordentlig blogglust men tänkte sätta mig och fundera på en ny och lite mer avancerad design, vad sägs om det? Eller tycker ni jag ska behålla headern som jag har nu?
Ni har blivit lite dåliga på att kommentera nu igen så jag hoppas det blir bättre sen då ;)
Imorgon ska jag bara skritta ut på London och sedan rida Elton också, tror det blir i ridhuset.

Kom jätte jätte gärna med tips och frågor så att jag har något att skriva om!
Kram, Tove

Jag fotar London i hagen ;)
Foto: Amanda Pellnäs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0