Dagens ridpass

Dumma mig säger jag bara >.< Kändes inte alls bra, tror att det var mitt fel för blir så lättirriterad när jag har ont i huvudet. Så jag hade inte så bra tålamod under ridningen idag, men gjorde så gott jag kunde.
Hade åtminstone mer framåtbjudning idag. Mamma tog fram tre sockerbitshinder på ena långsidan med ett galoppsprång emellan och så lade vi en bom på medellinjen. Gjorde några galoppombyten över bommen, blev lite halvdana men helt ok. Hoppade fint över sockerbitarna, och det kändes bra men han var lite fööör pigg där :P Men han tyckte ju att det var kul :)
Imorgon ska Elin rida, på fredag blir det ett lugnare, ganska kravlöst pass ute med lite klättring och sedan på lördag blir det dressyr, hoppas verkligen att jag är på lite bättre humör då så att jag kan vara lite lugnare och verkligen komma till ridning, samtidigt som han får en chans att verkligen gå rätt.
Hoppas allt det här "må dåligt" grejset är över snart men ska bli skönt med lite lov.
En skoldag och sedan en vecka ledigt, yey!

Kram, Tove


Kommentarer
Natalie

Tack, följ mig gärna på bloglovin' så följer jag din :)

2010-04-01 @ 09:43:19
URL: http://ostmannatalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0