Torsdag 15 juli

FM:
Red barbacka för Marlene, skritt och trav. Tränade typ på andning och höftrörelserna (så man inte låser sig). Var ett väldigt intressant pass, märkte verkligen hur mycket det jag gör påverkar honom. Men hade förstås lite ont i rumpan efter ;) (vad är det med mig och hästar med hög manke och spetsig ryggrad??)

Marlenes hund Chitza som jag passade lite under dagen också :)
EM:
Red markarbete för Tusse, London var väldigt pigg och ville gärna dra på lite för mycket. Speciellt i början då vi travade över lite upphöjda bommar med kort avstånd men lugnade sig åtminstone lite sen. Hoppade en långsida, lite studds på medellinjen och lite räcken och sådär. Han taxerade bra själv och var jätte duktig :) Hoppade ju inte så högt så sprången blev lite flacka ;p

Haha, London tog världens språng typ tre meter innan hindret så jag hängde inte med, men han var glad ändå x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0