Lördag 24 juli

Andra dagen.
Fredag kväll åkte mamma och jag till Marlene så hon fick behandla mig men det blev ju ändå inte riktigt bra...

LC - 12 fel
Inget vidare resultatmässigt men London var sååå fin. Red i ett bra (kanske lite för bra ;p) tempo och hoppade allt klockrent fram till hinder nummer sex där han gjorde lite samma sak som dagen innan, bet tag i bettet och vred huvudet. Det gjorde han även på åttan så två stopp. Eftersom jag har ont i nacken orkar jag inte riktigt dra tag, men han kändes verkligen jätte bra. Hade det inte varit för nacken hade det nog gått mycket bättre. Har hoppat trämur med honom för första gången nu och han brydde sig inte alls :)

Väntar på att få gå in på banan ;p
Mitt mål var att komma runt banan alla dagar och se det som träning, jag lär mig alltid något nytt i vilket fall som helst så jag är väl nöjd. Så taggad inför hösten nu alltså! (Ni får planer i nästa inlägg!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0