Lite extra vila tror jag...

Jag har lite beslutsångest just nu. Det regnar ute så jag har inte så speciellt stor lust att åka till stallet... Var ju bara där och tittade till honom igår och han har vilat i två dagar, vilket antagligen är skönt för honom, och mig. Och tre dagar vila är ju inte så mycket, haha. Sen ska han skrittas i typ en vecka och sedan sättas igång ordentligt. Tror det blir så i alla fall. Han behöver få slappa lite, min lilla prins.
Ska försöka komma på något intressant att blogga om idag, kom gärna med förslag :)


 Min fina prins <3



Kommentarer
Martina

Läste om Orsa, herregud vad det låter roligt. Så avis man bara kan bli, haha :D

Kommer och rider på måndag förresten, ska rida Blaizan, du borde rida ut med mig då tycker jag :)

2010-07-29 @ 11:57:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0