Svar.

Jag har ingenting för mig, en tråkig lördagskväll helt enkelt så jag tänkte svara på de få frågorna jag fått i frågestunden, ni läsare måste bli bättre på att ställa frågor! Ni får hemskt gärna ställa frågor vare sig jag har frågestund eller inte, då har jag alltid något att svara på! Kram, Tove

av: Ida
Vad är ditt mål 2010?
http://misslykkaad.blogg.se/
Sv:
Jag har en hel del mål som jag hoppas att jag kommer nå.
Till att börja med så vill jag gå nolla i en 80 och 90 runda och starta dressyr där mitt
mål är att gå på minst 55% Jag hoppas kunna debutera fälttävlan till sommaren och
till hösten hoppas jag kunna starta 1m hoppning och såklart ta placeringar i 90cm (:
Men mitt främsta mål är att utvecklas, jag vill bli duktigare och lära känna London
bättre vilket kommer bidra till att det går bättre även på tävlingarna!

av: Zoe
* vad är det högsta du hoppat på träning?
*saknar du lilljärva ?
*vi måste träffas snart lr hur ? :) <3
http://bbergstedt.blogg.se/
Sv:
* Jag har hoppat 115 cm med London men det tycker jag är väldigt högt!
Jag håller mig runt 95cm, det tycker jag är alldeles perfekt just nu!
* Både ja och nej, saknar kompisarna jätte mycket och ridvägarna saknar
jag också, men jag trivs bra på Grana
* Yes !

av: Amanda
Hur gammal är london och vilken ras? :)
http://manddaaa.blogg.se/
Sv:
London är nu fjorton år, dvs född 1996. Han är importerad från England med okänd
härstamning, och jag säger då att han är en Engelsk Ridponny (:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0