sömnlös natt

Jag sov NADA i natt, kanske en till två timmar men inte mer. Hade så himla ont i svanskotan efter vurpan i tisdags (skridskor), tycker det är konstigt att jag börjar ha ont nu men kan ju vara för att jag red rätt länge igår.
Men jag var iaf vaken kl sex så åt frukost och åkte sedan till stallet, fodrade och tog ut hästarna sedan skrittade jag ut på London barbacka på innetäcket. Lullade runt lite, red bilrundan och trodde seriöst jag skulle bli attackerad av en älg (såg ingen men finns typ hur många som helst där omkring) men som tur var blev jag inte det. London och jag såg ut som snömonster när vi kom ut ur skogen och jag var alldeles dyngsur i rumpan av snön >.O Och så frös jag något hemskt så jag la mig på golvet i sadelkammaren med Londons täcke på mig när vi kom tillbaka.
Om knappt en timme ska jag bege mig till stallet igen för att lunchfodra och sedan ska jag fota när Frida rider Lillan så då laddar jag in massa bilder (:

Kram, Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0