Ont i huvudet..

Igår kväll hade jag jätte ont i huvudet så kändes inte så roligt när jag hade kompisar hemma också, trist.
Idag så vaknade vi i alla fall 12 (emma o nicole sov över), hade även då huvudvärk, hatar när det blir så att man har ont i huvudet två dagar på raken, blir så irriterad!
Pappa körde mig till stallet vid två och då mockade jag och tog sedan in London, han hade fått en spark vänster bak ;/ Fast han kan lika gärna typ ha kommit åt sig själv för det var på insidan av benet och så var det rätt ytligt, inte speciellt djupt i alla fall, han ömmade inte eller någonting så jag red ändå och inga som helst problem, inte alls halt och framåt som vanligt, öronen framåt hela tiden, haha. Hade lindat bakbenen som extra stöd och sen när vi kom tillbaka så sköljde jag ordentligt med sårtvätt, det kom lite blod men inget farligt så jag hoppas verkligen att det inte svullnar upp till imorgon då en tjej ska komma och provrida (medryttare). Så vi får hålla tummarna!
Nu ska jag iaf krypa ner i soffan och titta på en film (:

Kram från en Tove med ont i huvudet..


Gjorde den här till Emma i veckan...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0