Me love powni

Hejhej!
As usual var det ju skola idag, började tio men vaknade sju och kunde inte somna om.. Dålig sömn inatt också, inte kul. Tog bussen till skolan och på morgonen var det elevrådsmöte och sedan lunch, ingen god mat för den delen och sedan hade vi NO eftermiddag med vikarie som inte brydde sig när alla sprang runt, satte på hög musik osv. Sedan SO där vi tittade på samma film som vi såg på förra terminen... Känns inte kul ;/
Tåget var 15 min försenat så missade bussen.. tog nästa buss och mötte då Martina så vi snackade lite. Hann precis mocka innan London kom in så då gjorde jag fodret. Tog evigheter eftersom jag samtidigt snackade en massa skit med Therese och Martina ;) Hästjejer är skönast! Sedan begav vi oss ut på ridbanan där det blev ett enkelt dressyrpass och pownin var super duper fin. Gick i form så fort jag tog i tyglarna och la till skänkeln lite, svarade bra på både tygeltag och skänkel och gick underbart i traven! Galoppen var också fin men inte lika. Synd att ingen kunde filma..
Sedan myste pownin och jag i stallgången och han var så gullig och la upp mulen på min axel, me love powni <3 Så han fick massa pussar och sedan fick han gå in och äta sin mat och jag åkte hem för att äta min ;p

Kram, Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0