Löshoppning

Hejhej!
Kom hem från stallet för en liten stund sen och har precis ätit lunch.
Dagen började redan klockan sex för mig då mamma väckte mig för att sedan åka till stallet tjugo i sju, vid nio hade vi fodrat, bytt täcken och släppt ut alla hästarna så då fixade jag iordning Londons mat och box m.m. Sen vid tio gick jag ut och hämtade London igen efter att jag och Martina plockat fram en del hinderstöd osv. i ridhuset. London förstod absolut inte vad han skulle göra, om han skulle hoppa eller om han skulle gå på sidan om. Dessutom var han på väg att springa in i linan ett par gånger, han kanske ska skaffa glasögon haha x)
Men de två sista gångerna hoppade han båda hindrena utan att tveka så tror att han började fatta ungefär vad han skulle göra, haha! Nästa gång går nog bättre (:
Sen var det Eltons tur, han va ungefär som London sist Martina löshoppade honom men idag var han riktigt duktig! Han sprang typ på själv och visste precis vad han skulle göra så vi höjde upp oxern till 110 (:



Kommentarer
Lollo

sv: Då får du göra det som står i mitt inlägg: Veckans blogg :)

2010-01-04 @ 14:50:43
URL: http://westerngirl.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0