Löshoppning - Bilder

Bilderna blev inte så jätte bra men jag bjuder på dem iaf (:

London undrade varför han var lös...

Hoho, det var ganska lågt tyckte han.



Suddig ;p

Och så var det dags för Elton..



Martina jagar på Elton lite

Elton hoppar lite högre, 110 (:

Elton trodde att han behövde stå i kö för att få komma ut.. haha x)

Har anmält mig till veckans blogg tävlingen hoss www.westerngirl.devote.se
Hoppas att jag har en chans ;p


Snart bär det av till stallet för andra gången idag, har ju intaget på måndagar så
det måste ju skötas! Sen ska jag hemma och slappa lite, blir nog för mig att sova
tidigt, är verkligen jätte trött! Hur ska jag överleva när tävlingssäsongen börjar sen? :'o
Då blir det mycket tidigar morgonar...  Fast det är helt klart värt det!

Kram, Tove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0