LÄNGTAR!

Vad jag längtar till tävlingarna! Har betalat medlemsavgift och min tävlinglicens så snart kommer den nog, jag vill TÄVLA NUUU! Nä, vi är nog inte riktigt redo ännu, vi har liksom gått från att hoppa 110 till att hoppa 90 så vi måste bygga upp det där igen, mitt självförtroende är inte på topp.. Men nu för tusan ska vi sätta igång! Har skrivit en lista på tävlingar jag vill ställa upp i under 2010 och såhär ser den ut:

Hoppning:
Stäket 21 februari
Sollentuna 10 april
Väsby 11 april
Hufvudsta 9 maj
Roo gård 15 maj
Järfälla 3 Juli
Roo gård 21 augusti
Hufvudsta 19 september
Roo gård 25 september
Sollentuna 9 oktober

Dressyr:
Hufvudsta 25 april
Väsby 9 maj
Tungelsta 13 juni



Kommentarer
Warnmark - Du kan bli veckans blogg -bloggen för dig & din häst

Sv; Jaa, man förstår inte riktigt vad de har för problem ;S :/

2010-01-06 @ 13:40:27
URL: http://warnmark.blogg.se/
Reneé

Jätteball header, trevlig fortsättning ^^

2010-01-06 @ 18:54:12
URL: http://wihurenee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0