I wanna have...

EN DRESSYR SADEL! Ja nu för tusan asså, jag vill verkligen ha en dressyr sadel, inte alls roligt att sitta och traggla dressyr i en hoppsadel.
Det var i alla fall precis vad jag gjorde idag, tragglade dressyr alltså, det gick väl sådär. Var på lite dåligt humör men han skötte sig väl helt okej, tog bettet lite och ville inte lyssna så då blev jag lite sur men i slutet gick det bra, red då utan stigbyglar, kommer åt honom bättre då. VILL HA EN DRESSYRSADEL! Får kanske bli att köpa en syntet i alla fall, vi har inte ens betalat av hoppsadeln ännu ;/ Men jag får helt enkelt börja jobba, säger vi, men om jag lyckas skriva klart något av mina projekt så kanske jag får ihop lite pengar och för er som inte förstår så är ju jag lite skrivgalen så just nu håller jag på och skriver ungefär *räkna på fingrarna* tre olika böcker varav en som jag kommit en bit på. Kanske ska lägga ut ett litet utdrag ur en av dem, vad tycker ni?
Imorgon ska jag rida ut med Frida och Jessica, över vägen såklart. Får se om ponnyn lyckas hålla sig i skinnet men det skulle inte vara speciellt troligt, vi får helt enkelt se!
På söndag vill jag lulla runt lite i skogen så får se om jag hittar någon att göra det med. Längtar till slutet av februari då bästa Alex kommer med Sanny, då har jag någon att rida vilse med (: *börja sjunga* vilse i skogen rider jag omkring, rider omkring och jag hittar ingenting. Visst är jag duktig!
Känner att jag är på lite konstigt humör men det beror nog på att jag är så uttråkad, ska ut med Sarah men hon ska äta först, ;p

Kram, Tove

Boyen leker med vattenkannan..


Kommentarer
Anonym

lägg ut lite av dina böcker här! Vore jättekul att läsa, skriver även själv!

2010-01-27 @ 21:35:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0