God morgon!

Jag vaknade klockan tio idag av att pappas telefon ringde.. Och han har verkligen världens 'tjutigaste' ringsignal så det var omöjligt att inte vakna. Men det var lika bra att gå upp. Har ätit lite pannkakor till 'brunch' så nu är jag mätt ! Jag är jätte orolig över ifall London kommer vara svullen eller inte ;/ Hoppas verkligen inte... ! Men tyvärr är det så när man håller på med hästar, det är ingen dans på rosor.. Men nu får vi alla hålla tummarna! (: Han är ju inte speciellt känslig och det var inte det minsta djupt såret så jag hoppas hoppas hoppas!
Men nu över till lite roligare saker, jag har anmält oss till Stäket den 21:a februari och då startar vi 80 & 90 cm.
Imorgon ska jag till Lyckås och köpa nytt träns, de har ju så fina! Men det är en bit att åka, får se om jag ska träffa Michaela när jag ändå är i de krokarna (;
Pappa ska skjutsa mig till stationen sen så ska jag ta det tåget som går 12.40 så nu har jag lite tid på mig att slappa!

Kram, Tove


 Vi fortsätter med frågestunden, ställ frågor direkt i det här inlägget! Alla
som ställer (seriösa) frågor får en länkning till sin blogg när jag svarar sedan.
Så fråga på ! (:



Kommentarer
FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Jag tror att det kommer bli 1:an, mamma börjar ge med sig nu :P

2010-01-08 @ 17:58:25
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Amanda

Hur gammal är london och vilken ras? :)

2010-01-08 @ 21:28:56
URL: http://manddaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0