Dagens ridpass

 

Hejhej!

Till att börja med så var det ju skola idag, åkte skridskor på Idrotten även idag så det var kul.
Kom i lagom tid till stallet idag så hann fixa allting innan jag tog in honom och borstade. Ryktade honom noggrannt och sedan gick vi ner till ridhuset, red fram till musik lite lugnt i alla gångarter och sen kom Gun. Han var lite små seg och hade inte ordentlig bjudning men gick helt okej, jobbade en del med skänkelvikning på diagonalen (flytta för vänster främst eftersom han har lite svårt för det) och såklart lite galopparbete på volten. London gick fint i slutet men var nog inte riktigt på humör idag, har ju trotts allt gått bättre tidigare men det går ju inte alltid bra! På vägen för att hämta mig köpte mamma ett nytt täcke på Hööks som vi kommit överens om, det satt bra på honom, inte för stort i bogen vilket de flesta täckena är.
Men nu sitter jag hemma, på torsdag har jag bokat in massage till London så får se om det bara blir promenad efter eller om jag kanske kan skritta honom lite (:

Kram, Tove

Täcket:



Kommentarer
Anonym

Åh, vilket gulligt täcke! :D

2010-01-19 @ 21:58:40
Nicki

åh, vad fint täcke :) <3

2010-01-20 @ 15:57:21
STOCKHOLMSJENNA

SV: haha ja. men min häst gör sig illa typ varannan dag så jag är inte förvånad.

2010-01-20 @ 20:56:05
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Emma

vill oxå ha (a)

men måste kunna ha hals på :P <3

2010-01-20 @ 22:50:40
URL: http://twiiiist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0