1 januari = första dagen på 2010!

Hejhej!
Åkte till stallet vid halv två, fixade allt och tog sedan in honom, solen hade precis gått i moln när jag gick ut i hagen men fotade lite ändå (;
Planerna för dagen var ju att rida ut med pållen men det blev inte så, istället blev det ett lätt dressyrpass i ridhuset med mycket lösgjörande arbete. Pållen gick finfint! Bara jag håller ett lätt, jämt stöd på tyglarna så går han jätte fint nu, älskar dig London!
Det här blev ganska kort men har inte mycket mer att skriva, nu ska jag i alla fall vara en duktig flicka och smörja mina träns som jag tagit med mig hem

Ni måste ju kommentera den nya designen oxå!! :D


Kram Tove



Kommentarer
SARAH!!!! xD

Heeejsan du sa ju att man skulle kommentera så nu gör jag ju de! xD och jag har tråkigt! xD

2010-01-01 @ 18:00:11
E

Fotade inte jag den bilden där det står Tove och London på? haha ^^

2010-01-01 @ 19:12:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0