Hemma i soffan

Ligger i soffan och vilar nu, mår inge vidare.
Själva behandlingen kändes knappt, jag fick ju bedövning och jag är ju inte heller spruträdd. Däremot knakade det oroväckande när han flyttade nålen som han skulle spruta glukos genom. Jag hade nog ganska många nålar i nacken, men jag var så trött :p, och han fick byta nålarna hela tiden också. Samtidigt som han pillade med nålen så röntgade han min nacke så att han såg var nålen var.
Nu har jag ganska ont men det är normalt, får se hur det känns imorgon och så.
Tror att London ska löshoppas imorgon, bara lite lätt sådär.

Snygg man kan vara !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0