Trött...

Som väntat är jag jätte trött idag, och huvudet snurrar. Så blir det när man åker karuseller hela dagen ;>
Har även fått ett stort blå märke på mitt lår, ett litet minne av åkturen i Insane ;) Hade nyckeln i fickan och så låg den där bygeln (heter det så?) som man sitter fast med mitt på och i en del av åkturen hänger man ju på den så det tryckte ner nyckeln så nu är det ett snyggt blå-lila märke där nu.

Jag har ett par inlägg på G men jag är för trött för att skriva klart något av dem nu, men man vet aldrig!
Nu har besöksantalet börjat stiga igen, jätte kul! Hoppas ni fortsätter besöka :D

Pigg (och något stark) ponny på terrängträning :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0