Svar

fina bilder:) vilken kamera fotar du med?
Svar:
Tack! Jag har en Nikon D5000 som jag tycker funkar jätte bra :)

Sabina
Hej!! Otroligt fin blogg.
1. Vad heter dina hästar?
2. Hur länge har du haft din blogg?
3. Hur gör man headers?
4. Hur länge har du hållit på med ridningen?
5. Vad tycker du om NH?
6. Håller du på med NH?
7. Hur gammal är du?
8. Vad är det högsta du hoppat på både ponny och storhäst?


Tack så mycket!
1. Har en ponny, London :)
2. Drygt ett år, men har bloggat mer "seriöst" sen i vintras.
3. Jag gör mina i Photoshop.
4. Jag har ridit i drygt tre år (vet att det låter lite) men har  ridit väldigt mycket.
5. Jag tycker det är ett bra sätt att få kontakt med hästen från marken.
6. Tja, inte på någon avancerad nivå eller sådär, men i allt grundarbete från marken dyker det ju upp lite grann, hästen måste ju förstå sin ryttares signaler både från marken och när den sitter på ryggen.
7. Jag är 14 år, född 1996.
8. Med ponny är det runt 115 cm och med häst runt 80-90cm

Vet att jag har varit väldigt dålig på att svara på kommentarerna på senaste tiden, antagligen därför ni inte kommenterar så mycket längre! Men nu lovar jag att bättra mig så söta rara små läsare som ni hoppas jag fortsätter kommentera, det gör att jag fortsätter blogga även fast jag inte har lust!
Kram, Tove

Väldigt suddig bild men London hoppar högt :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0