Min första tävling...

... var på min foderponny som jag hade hösten 08 till våren 09.
Om Wonder Boy kan ni läsa här.

Innan tävlingen
Första lokala tävlingen var på Sollentuna Ridklubb, hoppade en LD (70 cm)
Jag var verkligen super nervös på framridningen och framhoppningen men det släppte nästan helt inne på banan! 
Boyen ställde upp för mig och hoppade allt, fram till sista hindret som råkade vara ett mörk blått plank med breda reklamskyltar som infångare, Boyen är lite känd för att vara jätte tittig och se farliga saker i det mesta så det ledde tyvärr till en uteslutning :( Men jag var så nöjd ändå eftersom det var min första tävling!
Efteråt fick jag höra att mina kompisar hade varit jätte nervösa under min ritt, hihi.

Alex sätter på nummerlappen :)



Kommentarer
Rosanna Zimdahl

sv jag kan väl säga att jag tyckte den var väldigt bra! :) Stor fin bana och bra hinder, men jag är en sådan som gillar när man får vara inne på banan två st samtidigt..

Kommer inte på så mycket just nu :D Men det va en trevlig tävlingsplats! Juste, vi hade det lite långt emellan parkeringen och banan också.

Tack desamma! Kram

2010-08-27 @ 22:57:08
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0