Godmorgon!

Vet ni hur skönt det var att få sova efter en lång tävlingsdag? Väldigt skönt!
Men nu är jag uppe igen efter ungefär 12 timmars välförkänt sömn :)
Idag har jag medryttare men det kommer ett hästigt inlägg senare i alla fall, sedan kommer förstås alla dem andra underbara bilderna som min super snälla medryttare Elin tog igår :)
Ikväll bär det i alla fall av till stallet då det är kräftskiva där för alla hästägare, det ska bli kul att snacka lite mer med alla och sådär, och så ska jag mysa lite snabbt med min stjärna förstås <3
Idag bytte hästarna tillbaka till vinterhagarna så nu slipper vi den där långa vägen att gå vilket är ganska skönt, och eftersom gräset fått växa hela sommaren så är det ganska mycket nu. Men hästarna brukar alltid svälla upp när dem får gå ut i vinterhagen igen, men det kommer väl försvinna lika fort :p
Om ett tag ska vi åka och handla lite saker till stallet, ska pyssla lite så får ni sedan se resultatet, det blir en liten överaskning ;)
Kram, Tove


Kommentarer
Anonym

SV: ja det har jag, ett 4-årigt halvblod. Sen så rider jag också andras hästar och mina syskons =) Va har du för hästar ? =)

2010-08-22 @ 13:59:16
URL: http://equine.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0