Dagens ridpass

Red nere på slingan, 40 min kanske ;p
Red på hacket, skritt och trav. London kändes ganska fin, tycker det är lite
svårt att jobba honom ordentligt på hack men skulle ändå inte kräva så mkt
av honom så det dög bra :) En stor gren från salixen hade ramlat ned, styrde
förbi utan problem första gången men andra gången försökte jag styra bort
honom men han styrde rakt på och tog ett stort skutt över och försökte
sedan dra iväg i galopp. Hallå, ska trava igång honom nu x) Galopp
får han vänta med några dagar :P


Kommentarer
Elin

hej Tove! Det är Elin din medryttare :D vilken fin blogg!, jag hittade den nyss:) Min kompis vill att jag ska börja blogga och tänkte prova men jag är inte bra på att göra "headers":/ tror du att du skulle kunna göra en design till mig det skulle vara jätte snällt! :D

2010-08-04 @ 21:09:18
Elin :)

ska jag skicka lite bilder till dej om du har lust att göra en header :D du behöver inte om du vill :P

2010-08-07 @ 14:01:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0