Stallet

Var hos naprapaten idag så blev bara ett kort, lugnt pass nere på slingan c.a 30 min. Skrittade mest men blev ungefär ett varv i trav (c.a 1,8 km) och hade sällskap av AmandaOrcus :)
London kändes normal, inte så mycket mer att skriva eftersom jag inte krävde något av honom :P
Sedan hade vi intag och det gick snabbt och bra att få in och byta täcken på alla hästar :)

Jag känner mig lite smått taggad på att komma iväg på dressyrtävlingar nu när han börjar bli så fin men sattsar ju mest på hoppningen så det känns ändå viktigast. Och så hoppas vi på lite fälttävlan också ;p
Men hur som helst ska ni få en tävlingsplanering sedan, samt veckans ridschema !

//Tove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0