planer

Nu är jag anmäld till Sandös lokala hopptävling den 25/4. Frida kör och coachar, yey! :)
Skönt att ha någon riktigt duktig med som kan stå och skrika på mig på banan.
Blir nog bara en 80cm klass, känner att jag vill ha en klass att sattsa helt på och slippa ladda om till nästa, men ser ut att vara väldigt få starter så kanske anmäler mig till 90 också, får väl bestämma mig imorgon I guess :P
Några som vet hur Sandös tävlingar är eller några som ska dit? ^^

Imorgon har vi intag och London ska vila :)


Kommentarer
N

Sv: Hihi, schyst! Skcika dom till [email protected] :)



Sandö kanske ja ska till, beror på om vi kommer me i laget elr inte. Men det är jättefint där, å man får asfina priser, hihi ^^

2010-04-11 @ 21:10:16
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Matilda

Vad roligt =)

2010-04-12 @ 08:03:23
URL: http://eklundmatilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0