kort

Hejhej!
Dagen började redan klockan sex imorse, var i stallet strax innan sju, fodrade hästarna, bytte täcken och tog sedan ut dem. Hade så ont i halsen så var lite lat och skrittade bara ut en stund på London barbacka. Varför måste han ha en så vass ryggrad? Jag var lite busig och satt på hans rumpa lite också, den är så mycket mysigare (a) Var ute ungefär 20 min, sedan sopade jag stallgången, fixade allting och gick sedan ned till ridhuset och fotade medan Angela och Alex hoppade :) Fick jätte mycket fina bilder! Kanske bjuder på några senare.
Sedan åkte jag hem, var hemma klockan tolv men har varit väldigt seg så inte orkat skriva :P
Kanske åker till stallet senare för att tvätta rent såret och sådär ;p

//Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0