Hejhej!

På vägen till stallet svängde mamma och jag förbi Hööks där jag köpte två par ridhandskar och regnkläder.
Så fort jag kommit till stallet och bom satt jag upp på Guinita för att skritta av henne en sväng, fick sällskap av Jojjo som promenerade X-file :) Guinita skötte sig alldeles utmärkt, riktigt stor häst :'o Fast egentligen inte men jag är ju van vid lilla London ;) Sedan mockade jag till London och tog in honom. Red dressyr på ridbanan och han kändes jätte fin :> Red lite programdelar, skänkelvikning, framdelsvändning och tempoväxlingar. Han var jätte fin och lyssnade bra, vänster skänkeln var lite bråkig men det var bara i framdelsvändningen ;p
Sedan skrittade och travade jag av nere på slingan tillsammans med Anna Rye och AmandaOrcus :)

Imorgon blir det tävling, ska följa med Frida som ska tävla dressyr på Guinita :)
Önska henne lycka till!

//Tove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0