Tju ^^,

Tjuhej!
Mitt i skolveckan nu då. Inte gjort mycket idag, vart i skolan bara o sådär. Hade medryttare idag så det blev inget stallet för mig idag, vilket är bra eftersom jag har rätt ont i foten.. Trodde att jag skulle ha träningsvärk efter igår men har faktiskt inte det, red ut i strax över en timme, hade bara tänkt ta det lugnt men det hade London en
annat förslag om. Och eftersom han är en sådan pigg och glad prick så ville han ju galoppera som en sådan där galoppör och jag var ju tvungen att få en lite lugnare galopp, tror att han behövde springa av sig ordentligt..
Men ja, som sagt hade jag iaf ingen träningsvärk och i måndags fick duktiga london faktiskt två sprutor och vet. tyckte att han var super snäll (:
Imorgon rider jag nog ut igen, får se, fast lite lugnare tack xD
Håller just nu på att ladda upp en video på youtube, går lite segt. Lägger in länk så fort det är klart (:

Bjuder på lite summer-pics!


Hebbe & London

Puss!

Loriot & London

Kram Tove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0