Jag är en dålig bloggare...

God kväll!
Det har hänt lite grann sedan jag skrev senaste. Tävlade i söndags, gick hyfsat, och ska även tävla imorgon så nu sitter jag här och laddar (och har tråkigt) :D Pappa och jag ska åka och hämta trailern om en liten stund och sedan ställe den i stallet. Ska pussa min lilla stad då xD
Imorgon är det iaf Sollentuna, ska bli riktigt kul eftersom det typ är min "hemmaklubb", typ iaf, har ju ridit där och bor där :D
Hoppas på att det går bra. Första innetävlingen men har ju hoppat väldigt mycket i ridhus iaf så förutsättningarna är bra. Hoppas på bättre väder.

Resultat från Hufvudsta finns på min hemsida, www.londoninmyheart.cybersite.se , som är under uppstart (vilket inte går något vidare eftersom jag är så långsam. Men så finns ju resultaten också på www.hufvudstaridklubb.se

Kram, Tove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0