...

Good evening !!

Idag var jag duktig och sov till halv elva, av någon konstig anledning lyckas jag alltid vakna typ åtta på loven >.< Irriterande. Så det var skönt att sova lite längre, fast jag är ändå lite trött nu O.o
Åkte till stallet vid ett så var jag där vid halv två, fixade allting och red sen i ridhuset i ungefär 50 min, gick väl sådär i början men sen lossnade det. Har inte ridit ordentlig dressyr sen förra veckan eftersom jag har ridit ut mycket och det tycker ju London är mkt roligare (a' Imorgon vet jag inte vad jag ska göra men på lördag ska jag nog hoppa tsm med Jojjo.. och så ska jag rida Blaize då oxå (:
Vi måste klippa London snart igen för han börjar få massa päls, och han blir ganska lätt svettig oxå.
Har varit i stinsen och shoppat lite, köpte två par jeans, en tröja och en kofta. Ska nog åka till Kista imorgon också och titta på lite mer kläder. Behöver fylla på min garderob :D
Och nu ska jag kidnappa en mars-glass ;)

Kram, Tove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0