...

Idag åkte jag till stallet vid 12. Red ut med Therese och Hilli, till andra sidan vägen, de små galna pownisarna stressar ju upp varandra. London var faktiskt väldigt lugn i traven men sen när vi skulle galoppera på galopp ängen fick han ju fart, haha ;p Sen red vi igenom golfbanan och när vi kom till skogen som vi skulle rida igenom för att komma hem så hade dem satt upp typ papperslappar på några träd där det stod ungefär:

UPPREPAD RIDNING FÖRBJUDEN UTAN MARKÄGARENS TILLSTÅND PGA ATT MARKEN FÖRSTÖRS.

Vi blev typ lite rädd :'o Inte kul att rida tillbaka igen, då hade det tagit typ en timme längre >.< Men vi fortsatte rida eftersom det stod upprepad ridning, och nu vet vi ju att vi inte får rida där ;)
Men sen kom vi iaf tillbaka till stallet och jag red Blaize en liten snabbiz och sedan gjorde jag och Therese sällskap hem. Nu har jag typ precis ätit middag och gör inte så mkt..
Ida har iaf äntligen lagt in bilderna från Hufvudsta i datan så nu kmr några av dem. ;) Även fast jag ser knas ut O.o

Kram, Tove





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0