Trött.

Hann inte skriva igår, eller rättare sagt, orkade inte ;P Men här kmr en sammanfattning av idag och igår :)

Igår: Sov inget (hur man nu lyckas när man går och lägger sig åtta kvällen innan ><)  så det var att gå upp åtta (en halvtimme senare än vanligt) och släpa sig till skolan (fick skjuts men ändå) och överleva hela dagen i skolan. Hade utvecklingssamtal kl. 12 så missade biologin, gick väl bra o min lärare var väldigt nöjd med mig. Antar att det är positivt, haha xD
Och sen åkte jag till stallet, fixade alla saker o babblade lite me de kära stalltjejorna och sedan började jag göra iordning för intaget. Tog in alla hästarna o min lilla powni och red sedan ut i mörkret i 40 min. Rebeca var dum för hon kidnappade Martina så att vi inte kunde rida ut, ni förstår att hon är den ända som vill rida ut i mörker, haha. Det blev lite av alla gångarter, kändes bra. Var trött så blev inte så mkt avancerat arbete för hans del men lite iaf. Känns som om mina uteritter blir så himla korta ;s får rida ut ordentligt på söndag... haha xD Sedan red jag Orcus i ridhuset, första gången på denna lilla ponny. När London o Orcus står bredvid varandra i hagen ser det inte ut att vara så stor storleksskillnad men det kändes som det iaf haha ;P Fast Orcus är rundare men det kändes inte som att det var spec. långt till marken haha ;) Min powni e smalish <33 o bäst <3 Fan vad jag älskar min ponny trots att det inte gick nå vidare på tävlingen, han e bästast o så himla gullig, älskar dej mest london <33333

Idag: Skola, fast var bara där dem två första lektionerna (Musik, spanska) o sedan tio min. av matten för skulle till naprapaten så sen missade jag biologin o slöjden för att jag var så öm o hade ont i huvudet. Så var hemma tsm med pappa som hade jobbat natt, pluggade biologi, har prov på torsdag. åkte sedan till stallet vid halv fyra, fixade alla grejer o sen provred rebecas kompis Sofia London, gick bra :) så hon ska ha honom på torsdag. Jag behöver vila lite, har varit mkt på sista tiden ;P
Sitter nu o tittar lite på House.


Här kommer veckoplanen för vecka 46:

Måndag: Kortare uteritt
Tisdag: Sofia provrider
Onsdag: Uteritt
Torsdag: Sofia rider (ledig dag för mig)
Fredag: Förmodligen dressyr i ridhuset
Lördag: Luciaträning
Söndag: Uteritt

Jag måste försöka sätta upp ett ordentligt ridschema så att vi får in lite rutiner, får jobba på det ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0