Skola igen...

Skola idag igen då då, tråkigt som vanligt. Hade SO, Idrott, Biologi, NO halvklass (biologi denna vecka) och sen fysik. 2 h 30 min NO på eftermiddagen >-< Dem håller på o renoverar våran matsal så vi åt i barackerna, dem hade bara engångssaker, papperstallrikar, plastbestick och plastmuggar, ganska omiljövänligt och förmodligen ganska dyrt för skolan, eller vad tror ni? Kanske borde strejka, haha xD men jag överlevde i alla fall hela dagen och tog sedan tåg och buss till stallet (:
Fixade allt när jag kom fram och gjorde iordning London(borstade, lindade benen, sadlade, tränsade) och sedan red Jojjo honom i ridhuset. Ibland är det roligt att vara hästskötare och inte alltid behöva rida :D
Hon var iaf väldigt nöjd med honom och jag tittade lite och det såg bra ut :) Min fina duktiga dressyr-polle <3
Tänkte börja skriva ner varje måndag vad jag planerat att hitta på med London under veckan som kommer, om jag lyckas fortsätta blogga vill säga. Men jag ska försöka.
Har vart lite dålig med bilder nu men jag ska försöka få in lite i datan, när jag fått tillbaka min mobil blir det lättare ;)

Vecka 45:
Måndag:
Jojjo rider
Tisdag: Dressyrlektion för Gun
Onsdag: Uteritt (?)
Torsdag: (?)
Fredag: Hoppträning för Tusse
Lördag: Hoppträning för Tusse
Söndag: Hopptävling Grana

Har iaf bestämt mig för att starta 90cm och 1m på vår hopptävling på söndag, känns lite löjligt att hoppa 80 när det är hemma, känns inte som att han tar i ordentligt. Och jag vill ju sattsa på att komma ut på ngn 1m nästa höst (långt kvar, jag vet). Startlistorna kommer upp imorgon tror jag ;)
Måste köpa tävlingskavaj, men det e inte super billigt >.< Ska se till att ha en tills tävlingssäsongen börjar igen i vår.

Söker fortfarande någon som vet hur man lägger in en header! Kan fixa en snygg gjord i photoshop efter önskemål till den som hjälper mig :D :D Antar att man typ lägger in html kod eller ngt men var?? Please help me :'>



Kram, Tove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0