Sammetsnalle <3

Var hemma från skolan idag, hade skit ont i nacken o huvudet och kändes inte som att det var någon idé..
Så har tittat en del på tv, bl.a. gamla inspelningar och pluggat lite till SO-provet imorgon. (:
Åkte till sjukgymnasten vid tre och sedan körde mamma mig till stallet.
Tog in London på en gång när jag bytt om så att hans hals skulle torka. Riktigt piss-väder  >.<
Fixade allting och sedan klippte jag London, tog lite mer än 1h fast jag är ju lite överdrivet noga, klippte manen lite också, den har blivit så lång. Bara den inte börjar stå upp igen , hehe.
Men han är ju så snäll att klippa så det nästan är löjligt, haha xD Ljudet är väl lugnande ;)
Han hade  skit mkt päls, verkligen. Såg knas ut när han bara var halvrakad haha, fan att jag inte har min egen mobil, hade blivit bästa bilderna. Hans päls kändes som sammet även när den var borta (konstigt det låter), haha.

Kram, Tove


Så här stod manen upp förut. Syns inte så bra men enda bilden på den jag har nu :')



Kommentarer
nicki ,Hugin

villken fin bild :) jag vill järna följa med dig ngn gång tror du att det går? :S

hon är värkligen jätte fin :)

kram Nicki & Hugin <3

2009-11-05 @ 21:24:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0