Min fina pojke <3

Hola !

Skola idag as usual. Dem vanliga lektionerna, hände inget speciellt. Funderar seriöst på att bli vegeterian i skolan, det är typ alltid äcklig mat så jag äter ändå bara vegetariskt, men när de är ngt gott kan jag ju typ inte äta det för då blir mattanterna sura, komplicerat >.<
Åkte till stallet sen så var där vid halv fyra, fixade allting o tog in min bäbiz, spolade av hans ben o gjorde iordning honom. Hade först tänkt rida ute runt slingan men vi skrittade upp till ängarna o sen stod det typ en älg där (det var ju mörkt men var en väldigt stor mörk sak) och london var på tårna så vi vände, blev iaf framskrittning. Red sedan på utebanan, hoppning i ridhuset, men det gick ju lika bra :D Han var jätte duktig i både skritten och traven och släppte till med en fin låg form :D lite svårare i galoppen, den behöver byggas upp ordentligt! Men det gick helt okej även  där, väldigt nöjd :)
Imorgon har sofia london så får se vad jag hittar på, kanske ska kolla med ngn kompis o hitta på ngt ;p får se.
Biologi prov imorgon. Varför ska man kunna öronmanetens livscykel? seriöst, när kmr man ha nytta av det??

Ska plugga o titta lite på tv nu då.

Vi hörs
Kram, Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0