...

God kväll! :D

Spanska, Fysik, Svenska, Lunch, Matte, Bild, Engelska. Så såg skoldagen ut idag, slutade halv fyra och tog då tåg och buss till stallet. Träffa Martina på bussen :) Fixade alla saker och tog in pownin. Red först ut runt slingan, skritt och trav, med Christine och Tage. Gick bra, pigg som vanlit men fick gå på långa tyglar hela tiden typ ;) Red sedan i ridhuset i 40 min, gick bra, fin låg form i skritt och trav men hängde lite i vänstertygeln i galoppen men gick helt okej faktiskt iaf! Red sammanlagt 1h. Sen kom pappa och hämta mig, har ätit middag och sitter och kollar på (sjuka) mammas pojkar. Fattar egentligen inte hur man kan vilja vara med i dejtingprogram o så, dem e typ helt sjuka, hehe ;p


Och bara för att:
Dagens borde: Skriva shoppinglista till Horse show.
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel: Jeans, t-shirt o kofta, sen ridbyxor, t-shirt, fleece och alldeles för stor jacka ;P
Dagens planer: Skola och sedan stallet
Dagens vill ha: Massa saker!
Dagens längtan: Boyen, saknar honom mest <33
Dagens lärdom: Min häst är definitivt inte rädd för mörker haha ;P
Dagens svåraste: Orka med hela skoldagen.
Dagens låt: Har inte lyssnat mkt på musik idag, ska få ny handsfree i helgen ;)
Dagens händelse: Öh.. vet inte ;p
Dagens dryck: Fanta ;p
Dagens bästa: Eh.. Min bäbiz såklart ;) <3
Dagens lunch: Kyckling-gryta..
Dagens sötaste:
London <3
Dagens fulaste: Mina ljusgrå ridbyxor som är nerstänkta i lera :'o
Dagens ilska: Har varit ganska glad idag faktiskt :)

                                         

När jag provred London <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0