...

God kväll mina kära läsare (som inte är spec. många) ;P

Åkte till stallet vid halv ett så fick skynda mig att mocka innan jag tog in the little bäbiz. Han var leerig. Men Rebeca o jag gick iaf ner till ridhuset o där hade vi lucia träning, gick helt okej ;P Sen efter så stack jag och Jojjo ut och galoppera på slingan. Det var såå kul tkte bäbizen så det blev lite bocksprång, precis som Jojjo sa, om han hade bockat riiktigt ordentligt hade jag flugit som en vante. haha ;P Men jag satt fastklistrad i sadeln :)
Sen så tog jag in prinzen och rebeca fick hjälpa mig att smörja sadeln som blivit lerig ;P sen smörjde jag tränset oxå..
London har måånga smeknamn och Rebeca har fått ett nytt, IQ fiskmås x'D
Sen fotade jag Rebeca lite när hon knasade sig, ska lägga in ngra av dem bilderna sen :)

Nu håller jag på att göra mig iordning så det blir väl att dra till kista om ngn timme eller så :D

Kram, Tove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0