...

Känns som att jag skriver mina inlägg väldigt sent.. fast åtta-halv nio e väl inte speciellt sent??
Anledningen (som de flesta redan vet) är förstås att jag först är i stallet och sedan när jag kommer hem ska jag duscha och äta middag innan jag går in på datan. Så nu har ni fått en liten förklaring :)

Idag har jag varit i skolan igen, tråkigt as usual. Hade Svenska, Matte, SO & Spanska. Slutade 14.45 ..
Tåget från häggvik var 7 min. försenat så missade bussen i uppl. väsby precis >.< Fick vänta 30 min tills nästa kom så kom till stallet fyra istället för halv. But thats life.
Red sedan ut en kortis i mörkret, 30-45 min i alla gångarter. Han var alldeles lagom pigg (;
Det enda som var farligt var en älg som stod i skogen och sedan sprang iväg, fast orädd som min älskling är så är det ingen fara <3
Blev mycket prat sedan efter ridningen med Martina & Rebeca och sedan kom pappa och hämta mig..
Ska försöka klippa London antingen imorgon eller på fredag innan hoppningen, så han blir av med sin sammetsnalle kostym (a'
Har fått se 'schemat' för tusse-träningen nu fredag-lördag och även startlistorna till på söndag :)

På fredagen hoppar jag tsm med dessa:
19.00-20.15 Hebbe, Obrecht, London & Pierina

Och på lördag:
12.00-13.30 Obrecht, Pierina, Ilona, Phoebe & London

Ska bli riktigt riktigt roligt :)
Och sedan på lördag kl. halv tre ska vi ha möte ang. lucia (; Vet bara att det blir jag och Linda än så länge, får se mer sen, London kan vara pepparkaka xD

Jag hade tänkt försöka ändra 'temat' på bloggen nu, känns så tråkigt med rosa, rosa, rosa. Men alla andra är oxå tråkiga, kan man ställa in själv på något sätt? Help me!! Jag är ju värsta nybörjaren när det gäller det här O.O Blogg.se är svårt säger jag bara, jag är van vid andra hemsidor ;)

Kram, Tove


 Hoppning. Sommaren 09'
Diggar min sits, haha xD



Kommentarer
Emma

hoppat knas london:D <3 (a)

2009-11-05 @ 21:32:55
Nicki

Vad fint :)

vem tog bilden?

London är faktist bäst :D

Kram Nicki & Hugin <3

2009-11-06 @ 06:51:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0