Tjulululu! :'3

Hej hopp! Mamma och jag åkte till Hööks och köpte ett par nya vita ridbyxor, flugsprej, pessoabett och ett knallrosa(karamell) shabrak XD Lägger in bild på shabraket sen ;P
Sedan skjutsade mamma mej till stallet. London och jag red ut, provade pessoabettet då och han kändes mycket lugnare, även fast han hetsade upp sig lite granna så drog han inte ner huvudet lika mkt ;P Han fick äta sin mat och sedan släppte jag ut honom i hagen, fixade vattnet där och bytte om och sedan cyklade jag hem. Tvingade Sarah att möta mig på vägen och nu sitter vi här och kollar på tv, ska kolla på Without a trace som börjar strax så får vi se vad vi gör sen .

Love, Tove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0