Ridläger ^^,

Nu i veckan har vi haft ridläger i stallet. I Onsdags följde jag med till vår dressyrtränare Linas häst Koltis, han var jätte fin. Och igår var vi på Grönalund ;P En perfekt chans för mig att lära känna London men tyvärr har jag varit dödstrött större delen av tiden och haft ont i huvudet så det har varit lite jobbigt.. ;s Men jag är rätt nöjd. Jag har iallafall lärt känna honom hyfsat och ser fram emot tävlingen nästa lördag (: Lägger upp lite bilder från hela veckan, om jag lyckas vill säga ;P







 London och jag innan "hopptävlingen"



Kommentarer
Rebecka

Jätte fina bilder :D

2009-08-24 @ 18:35:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0