Mygg >.<

Hann inte skriva igår, var jätte trött när vi kom hem men kan skriva en liten sammanfattning (;

Mamma väckte mig 7, kände mej super seg men gick upp efter ett tag iaf. Sen åkte vi till stallet, fodrade hästarna och medan dem åt åt jag min frukost ;p Sen tog jag in London, mamma cyklade med när jag red. Red ungefär till säby och tillbaka men inte ända fram. Gick bra och London tkte det var jätte kul att få galoppera (; Sen så släppte jag ut London och mamma och jag åkte hem. Jag bytte om och sen åkte vi till Uppsala för att träffa våra kusiner som har flyttat till Kina och som kommit till Sverige nu över sommaren.  Där åt vi lite lunch och sen åkte vi till Lillsjön, det var rätt varmt i vattnet faktiskt, jätte skönt. Badade en massa, sen åkte vi in till Kungsängen C och åt middag och kom sedan hem vid nio, kollade på ngn film på tv och sen gick jag och la mej.


Idag:
Vaknade 11, mamma och lillbrorsan skulle precis åka då så jag skyndade mej att göra mej iordning, köpte frukost på donken ¨på vägen. Det var ingen i stallet när jag kom dit så jag åt min mat, bytte om och kollade vattnet i hagen, sedan kom Emma och Ida. Emma och jag följde med när Ida körde Anton, han åker imon :''(
Sedan när vi kom tillbaka vilade vi lite, åt och sedan tog vi ut hästarna. Vi skrittade ut barbacka men det blev lite trav också. London var väldigt framåt och gick fint. Sen red vi inne i skogen och det var så mycket mygg och knott så vi red inte så jätte långt, det var bläiigt. Sedan red vi hem för att vi var trött på insekterna och pappa kom och hämtade mej. Har kollat lite på TV, ätit middag och ska väl gå och lägga mej snart. Imon ska vi iallafall åka och bada så åker jag till stallet lite senare.

Kram, Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0