Nu tändas tusen juleljus...

Idag så var det först lucia tåg på morgonen i skolan, It sucked! Man hörde typ inget, pianot överrösta dem som sjöng och ja, dem kunde typ inte texten haha :P Men vi slappa iaf första lektionen ;) Sen hade vi Idrott och vår vanliga NO eftermiddag... Slutade 14.00 idag, var i stallet tre eftersom jag segade mig ganska mkt x) Satte på mig väldigt mycket kläder och ändå fröst jag; t-shirt, fleece, college-tröja, tjock fodrar jacka, tights, ridbyxor, strumpor, sockor och gummistövlar och halsduk. Jag fröööös! Vi tog iaf in alla hästar och sen skötte jag om London, spola av fossingarna lite och sen satte vi på broddar, han var så snäll så <3 Har nu räknat in att han ska få vila två dgr i veckan tills tävlingssäsongen börjar igen då ska han bara vila en dag, det blir lagom :)
Imorgon blir det lektion för Gun, hoppas på att det går lika bra som sist :'>

BÖRJA KOMMENTERA :D

Juste! Snart blir det väl dags att ge sig in på att försöka tolka efter London! Han har tydligen gjort det förut och det har gått bra :) Någon som vill hänga på? Idag kom det ju mysig snö också <3 Och imon ska det tydligen komma 5-10 cm :D :D :D :D JIPPIEEE! Love snow :D <3



Sämsta bilden från genrepet haha x) Jag i reflexjacka tredje från vänster ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0